

Ne hiányozzon az üzleted kínálatodból a cukormentes jégkrém
2022.05.26.
Csodálkozva nézed, mennyi cukormentes édesség jelenik meg a piacon hétről-hétre?
Ha nem szeretnél vásárlókat veszíteni, vagy fogalmazzunk úgy, hogy ha minden igényt ki szeretnél elégíteni és hűséges vevőtábort építenél, akkor a cukormentes ételek, így a jégkrém véletlenül se hiányozzon a kínálatodból.
Miért? Olvass tovább!
Ezért kerülnek a cukormentes ételek a piramis csúcsára
A fogyasztók egyre inkább tudatában vannak a táplálkozás és az egészség kapcsolatának, és a COVID-19 világjárvány óta ennek még nagyobb a jelentősége, mint korábban. Mivel a vírus tovább terjed, ki tudja, hány hulláma lesz még. Logikus, hogy az emberek odafigyelnek az egészséges immunrendszerük támogatására.
A táplálkozás pedig a legkézenfekvőbb és legegyszerűbb megelőzési védőpajzs.
Válaszul a kormányok világszerte bevezették a cukoradót, az élelmiszeripari vállalatok pedig sorra csökkentik termékeik cukortartalmát és cukormentes alternatív termékekkel bővítik a portfóliójukat.
A kutatások azt mutatják, hogy például az amerikaiak kétharmada igyekszik csökkenteni a cukorbevitelt, holott tudjuk, hogy a tengeren túl minden az evésről és a mennyiségekről szól.
De ez a tendencia Európában és természetesen hazánkban is megfigyelhető.
Gelatiamo Single Zero cukor- és laktózmentes jégkrémek
Több tíz évvel ezelőtt, amikor elindultunk a fagylaltkészítés útján, álmunkban sem gondoltuk, hogy pár év alatt ilyen óriásit fordul a világ. Arra meg pláne nem, hogy személyes érintettség révén fogunk új táplálkozási hullámokra ülni.
A családunkban felütötte a fejét a laktózérzékenység, és ezzel párhuzamosan egyre több információ jelent meg a sajtóban az érintettség növekvő tendenciájáról. Így fejlesztettük ki a Gelatiamo Zero Laktoz laktózmentes és csökkentett cukortartalmú brand-ünket, amit 2011-ben vezettünk be a piacra.
Számunkra is meglepő volt a siker, amit erre az ételérzékenységre adott termékeink arattak.
Aztán történt valami.
Egyre több visszajelzés érkezett a fogyasztók részéről, hogy cukormentes jégkrémeket is gyártsunk. Az üzleti modellünk, a gyártósoraink és az odafigyelésünk lehetővé teszi, hogy gyorsan tudjunk reagálni a piaci igényekre. 2013-ban, a mi gyártósorainkról gördültek le az első hazai cukormentes jégkrémek Single Zero néven.
A cukormentes jégkrémjeink hosszas kísérletezés után érték el végleges ízvilágukat.
Megfigyeltük ugyanis azt, hogy az egyre tudatosabbá váló fogyasztók már nem csak a cukormentességre, de a természetes alapanyagokra is nagy hangsúlyt helyeznek.
Az olcsó és szintetikus édesítők helyett a természet patikájához nyúltunk, és olyan formában és mennyiségben használjuk a természetes édesítőket, illetve poliolokat, hogy a végeredmény egy mellékízmentes jeges élvezet, ami ízélményre nem jelent lemondást vagy áldozatot a jégkrém rajongóinak.
A fogyasztók minden eddiginél jobban szeretik az átláthatóságot. Alaposan megnézik a jelöléseket, címkéket olvasnak és tüzetesen megvizsgálják az összetevőket.
A Single Zero jégkrémjeinket nagy elégedettséggel üdvözlik a legtöbben, hiszen nem tartalmaznak mesterséges színezéket, hozzáadott rostokat viszont igen. Olyan egészséges alternatívát kínálnak, amit az első kóstolás után a folyamatos repetázás követ.
Fontos tudnod, hogy a cukormentes étkezés nem csak Budapesten vagy a nagyobb városokban népszerű.
A legeldugottabb helyiségekben is vannak cukorbetegek, fogyni vágyok, tudatosan étkezők.
Ugye te sem szeretnéd nekik azt mondani, hogy nem tudsz számukra mennyei ízű és elfogadható árú jégkrémet ajánlani?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy legyen a hűtőpultodban már a jövő héten cukormentes Single Zero jégkrém!